לא עולה על שש ואינו מתיישב לבדו

שאלה: היי, הבן שלי בן עשרה חודשים, זוחל גחון מגיל שבעה חודשים, עדיין לא עולה על שש וגם לא מוכן לעשות תרגילים כפי שהראו לי בהתפתחות הילד. כמו כן אינו מתיישב לבדו, מנסה מגיע להישענות על הצד ונופל בחזרה, כשמושיבים אותו יושב זקוף ויציב. כמובן שאינו מרים את עצמו לעמידה, האם יש סיבה לדאגה? אילו תרגילים ניתן לעשות?הופניתי לטיפול בהתפתחות הילד, אך עקב מחסור בתורים נקבע לי תור בהפרש של חודש וחצי, מה ניתן לעשות? האם קיימות המלצות על מטפלות באזור הצפון? תודה נורית

תשובה: היי נורית, נשמע שבנך זקוק להדרכה מקצועית. יכול להיות שאינו זקוק לטיפול אינטנסיבי, ומספיקה הדרכה מדי פעם, אבל אם את לא מצליחה ליישם את ההדרכה שניתנה לך אז בוודאי שצריך עוד. אני לא רוצה לתת לך סתם תרגילים בלי לראות אותו, כי אין בזה תועלת יותר מהתרגילים שכבר נתנו לך. זה עניין של דקויות לפעמים. ובהחלט מרווח של חודש וחצי זה יותר מדי אם אין לך כלים מעשיים לתרגול בינתיים. תכווני אותי עד כמה צפון ואשמח להמליץ לך.

את גם יכולה לבדוק עם הקופה, אולי "יוולדו" להם תורים אם תבהירי שזה חשוב לך, ותתגמשי בשעות. הקופה "עשויה מאנשים", לפעמים מצליחים להתגמש.

אולי יעניין אותך גם

הרמת ראש בגיל 3.5 חודשים

שאלה: שלום, הבן שלי בן 3 וחצי חודשים. עדיין מתקשה בהרמת ראש. גם כשמכנסים לו …

עמידה והליכה על קצות האצבעות

שאלה: היי. הבת שלי בת שנה תכף, עומדת והולכת (לא לבד) על קצות האצבעות. היינו אצל …